| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Berichten |
Sergeant-Gruber
Status: Offline
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 7:55 pm Onderwerp: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
hey there im new on the forum so i hope this is the right place to be,
ive got this problem ever since i installed cod mw2.
while im gaming my game crashes and i need to reboot my pc
some times this happens with in 30 minutes sometime i can play over 3 hours before it happens.
i tried updating all my drivers audio video direct x all drivers are up to date
here is my system atm.
Asus striker 2 extreme nvidia 790 ultra sli chipset
intel quad core q9450 @ 2,66ghz atm 3,8ghz
adata 2 gb memory
2 x Asus en7950 gx2 total of 2gb running in sli mode
Supreme fx sound max sound card came with the m/b
750gb samsung hdd
Lg blu ray rom
zalman 600watt modular p/s
o/s xp sp3 media center
cpu is running on watercooling
the rest is running on active air cooling
volts and bios settings are ok
tempratures are around 40 degrees
i got everything of my pc stock still keeps crashing
tested multiple vga cards and still keeps crashing so either there is a software problem on my pc or my cod mw2 game isnt good
everything seems normal to me but cod keeps crashing
im thinking to either mail activision or infinityward but maybe you guys have the same problem or had and can help me
sorry dat het in het engels is aangezien ik dit bericht ook op een engelstalige site heb geplaatst en het een flink stuk is om over te typen
with kinds regards
Sonny (Sergeant-Gruber) |
|
|
| Naar boven |
|
 |
skullcrusher SZ Member

|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 8:05 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
Met 2x video is die voeding van 600W aan de lichte kant. Ik zou eens omkijken naar een 750W als ik jou was.
Groeten,
Skull |
|
|
| Naar boven |
|
 |
Sergeant-Gruber
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 8:07 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
| skullcrusher schreef (Bekijk Post):
|
Met 2x video is die voeding van 600W aan de lichte kant. Ik zou eens omkijken naar een 750W als ik jou was.
Groeten,
Skull
|
is geen probleem in mijn geval alles draait voorderest perfect elk spel behalve cod mw2
en ik heb ook 1 vga kaart gebruikt en het gebreurt nog steeds
me beeldinstellingen staan al goed op 1024 en 32 bit
ik heb me geluid ook naar standaard gezet ipv op maximaal werd mij aangeraden |
|
|
| Naar boven |
|
 |
VirusDE Site Owner

|
Geplaatst: Ma Jan 04, 2010 6:12 am Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
Hou de temperatuur ees in de gaten kun je doen met bv. het programma HWmonitor is gratis.
Iemand bij ons in de clan had het zelfde probleem |
Ik zie nooit wat er al gedaan is, ik zie alleen wat er nog gedaan moet worden. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sergeant-Gruber
|
Geplaatst: Ma Jan 04, 2010 7:15 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
| VirusDE schreef (Bekijk Post):
|
Hou de temperatuur ees in de gaten kun je doen met bv. het programma HWmonitor is gratis.
Iemand bij ons in de clan had het zelfde probleem
|
heb ik gedaan maar enigste nadeel is me pc slaat vast kan niks zien
maar heb hem op split screen gedraait ene helft van me bureaublad op me tv en game op pc
en temps blijven rond de 40 50 graden op me cpu
70 75 graden op me vga kaart
en moederbord blijft rond de 35 graden |
|
|
| Naar boven |
|
 |
JerrySpringer SZ Member

|
Geplaatst: Ma Jan 04, 2010 7:25 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
| doe eens een dagje een geheugen check... |
|
|
| Naar boven |
|
 |
Sergeant-Gruber
|
Geplaatst: Ma Jan 04, 2010 8:55 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
| JerrySpringer schreef (Bekijk Post):
|
|
doe eens een dagje een geheugen check...
|
geheugen is net nieuw geen maand oud en alle spellen draaien erop behalve cod |
|
|
| Naar boven |
|
 |
OnSlaught SZ Member

|
Geplaatst: Ma Jan 04, 2010 9:55 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
| Ik heb denk ik bijna hetzelfde gehad. Tijdens een aantal minuten of uren spelen opeens zwart beeld en alleen via een harde reboot (Ja hoe heet dat eerst de pc helemaal uit zetten en dan weer aan). Bij mij zat/zit het em in 1 van mijn videokaarten iets met de koeling. Hij kan veel minder temp verdragen denk ik. Ik speel nu (geen cod mw2) met 1 videokaart en dat gaat goed. Ik kon ook nergens wat vinden hoe en waar het door komt. En natuurlijk bij de pc-sjop blijft ie goed, en konden verder ook niks vinden. Probeer eens met 1 kaart te spelen en dan met de andere. Misschien dat er 1 niet meer goed is (hoe nieuw ook). |
[img] http://image.onzegroep.com/onslaught.jpg [/img] |
|
| Naar boven |
|
 |
Sergeant-Gruber
|
Geplaatst: Di Jan 05, 2010 11:05 am Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
dat heb ik dus al gedaan eerst de ene dan de andere maar maakt geen verschil
me temps van me kaarten word geregeld door rivatuner zodra mijn kaarten warm worden dan verhoogt hij de snelheid van het fannetje soort q fan idee van asus moederborden alleen dan voor me vga kaarten
maar me videokaarten zijn al wat ouder maar allebij draaien ze perfect heb ze allebij getest en slaat nog steeds vast
me temps van me vga kaarten worden niet hoger als 75 graden terwijl als ik een film kijk de temps oplopen tot soms wel 90 graden |
|
|
| Naar boven |
|
 |
VirusDE Site Owner

|
Geplaatst: Di Jan 05, 2010 12:51 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
Ik kan nog maar 2 dingen zeggen.
Gooi Rivertuner eraf daar crashed mijn pc ook van naar een tijdje ( ik moest hem opnieuw installeren).
Gewoon Qfan van Asus gebruiken kaarten zelf laten bepalen.
Doe een memory check.(nieuw of niet die dingen komen ook kapot uit een doos).
Als je de PC opnieuw installeerd zet dan alleen cod erop kijk dan nog eens weer niet dat het een probleem is met een driver van een ander programma.
En wat voor OS heb je Vista  XP of windows 7 |
Ik zie nooit wat er al gedaan is, ik zie alleen wat er nog gedaan moet worden. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sergeant-Gruber
|
Geplaatst: Di Jan 05, 2010 3:27 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
| xp sp 3 |
|
|
| Naar boven |
|
 |
VirusDE Site Owner

|
Geplaatst: Di Jan 05, 2010 4:17 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
| probeer dan eens de trail versie van windows 7 het heeft bij mijn asus veel problemen opgelost |
|
| Naar boven |
|
 |
Sergeant-Gruber
|
Geplaatst: Za Jan 09, 2010 7:03 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
| windows 7 doe ik niks mee heb het gehad en bijna niks draait erop word er knetter gek van |
|
|
| Naar boven |
|
 |
Sergeant-Gruber
|
Geplaatst: Vr Jan 15, 2010 6:04 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
heb activision gecontacteerd maar kreeg nou echt niet het antwoord waar ik naar opzoek was
ik citeer
Geachte Sony
Bedankt voor uw e-mail.
De volgende keer, dat u Activision contacteert, kunt u het volgende klantennummer gebruiken: CID-4006852
Het spijt ons u mee te moeten delen dat uw computer niet (volledig) aan onze systeem eisen voldoet. Dat is de reden dat het spel niet (goed) werkt op uw computer.Namelijk uw processer Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9450 @ 2.66GHz (4 CPUs) en voor het spel heb je namelijk Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported nodig
Helaas kunnen wij u in dit geval niet helpen. De systeem eisen voor onze games vermeld worden op de achterkant van onze spelhoes en op onze site.
Voor het overgaan tot een aankoop van onze games dienen deze dan ook goed bekeken te worden om zeker te zijn dat het spel daadwerkelijk geschikt is voor de desbetreffende pc.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Hakim |
|
|
| Naar boven |
|
 |
Whisper.nl SZ Member

|
Geplaatst: Vr Jan 15, 2010 7:33 pm Onderwerp: Re: Cod mw2 loopt vast gehulp gevraagd |
|
|
intel quad core q9450 @ 2,66ghz atm 3,8ghz
lees ik dit goed heb je de de cpu middels een oc van 2.66ghz naar 3.8 ghz gezet. ??
Zet deze drie stappen lager. doorsnee oc van de cpu is ongeveer 15%.
Ik denk zelf dat je bij 3.2ghz aan de goede kant zit. Ondanks dat je de temp op orde hebt.
De dwarsligger zal niet je cpu of vga zijn maar je geheugen. Welke snelheid heeft die ??
en welke snelheid laat ie zien tijdens het opstarten vanj e pc.
Bij mij is deze 1600 mhz en tijdens opstarten geeft ie 1500 mhz. Dus iik heb nog ruimte.
Als ik m ophoog zet loopt ie tegen de beperkingen van de snelheid van het geheugen aan.
Dit probleem heb ik ook gelezen bij oa. CHip en een aantal Fora.
grz Whisper |
I say "if it isn't broken don't fix it."
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|